https://docs.google.com/document/d/1O1stsJ_1DQYIaXVxxtxWiGf8B1swXObr/edit?usp=sharing&ouid=106414315683294621792&rtpof=true&sd=true
https://docs.google.com/document/d/1juQ_vUscJ4Rm-3mu1VUyodNUWV7ymEDs/edit?usp=drive_link&ouid=106414315683294621792&rtpof=true&sd=true
ЗАТВЕРДЖЕНО
Протокол засідання педагогічної ради
12 грудня 2022 року № 2
Програма моніторингу
рівня сформованості компетентностей вихованців дошкільного віку
Мета: визначити рівень розвитку вихованців вікових груп, їх навчального досвіду і компетентностей відповідно до освітньої програми «Дитина» від 2 до 7років.
Завдання:
- дослідити рівень розвитку вихованців вікових груп, їх навчального досвіду і компетентностей відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина»;
- визначити чинники, які забезпечать виконання освітньої програми в ДНЗ-ЦРД з оп №25;
- надати рекомендації педагогам стосовно визначення шляхів забезпечення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу.
Суб’єкти: вихователь-методист, вихователі, керівник музичний
Об’єкт(и): вихованці вікових груп (ІІ молодша, середня, старша)
Форми: безпосереднє одержання інформації від дошкільнят за допомогою спостереження, обстеження, інтерв’ювання.
Методи: спостереження за освітнім процесом, опитування, метод доручень; вивчення продуктів художньо-продуктивної діяльності дошкільнят (малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості тощо); дидактичні, розвивальні ігри та вправи.
Індикатори: набуття дитиною різних компетентностей відповідно до освітніх ліній, визначених інваріантною складовою Базового компонента дошкільної освіти та освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
Умови (у тому числі місце проведення) процедури проведення моніторингу: моніторинг проводиться впродовж дня у фронтальній, груповій або індивідуальній формі, уникаючи надмірного навантаження на здобувачів освіти.
Порядок визначення результатів моніторингу:
відповідно до методичного посібника для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з базовим компонентом дошкільної освіти» (третє видання зі змінами) за ред. Т.В. Киричук, О.М. Кулик, Н.М. Шаповал.
Строки проведення: 14.12.22-23.12.22 року
Форми узагальнення результатів моніторингу: узагальнені таблиці, діаграми, довідка
Оприлюднення результатів моніторингу: до на сайті закладу, на адміністративній нараді
Вид: внутрішній